maszyny

Kontakt z serwisem technicznym
Autoryzowany dealer dystrybutor NILFISK Grey, Nilfisk-ALTO Blue, OSPREYDC, MOSMATIC, OSPREYFRANK od 2021 dodatkowo EHRLE


N-A Group s.c.
Ul. Mazura 18 A
02-830 Warszawa


Tel.: +48 22 39 778 30
Fax:  +48 22 39 778 29
mobile: +48 668 661 688

mobile: +48 668 808 000

Email: serwis@n-agroup.pl



Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń NILFISK, Nilfisk-ALTO, WAP, KEW, Clarke, American-Lincoln, Osprey Deep Clean, Gumbusters, MOSMATIC, OSPREYFRANK, EHRLE


ZAPRASZAMY WKRÓTCE NA NOWĄ STRONĘ www.czysto.net

Prezentacja, sprzedaż i szkolenie z obsługi maszyny to pierwszy i najłatwiejszy krok do nawiązania długotrwałej współpracy pomiędzy naszą firma a klientem końcowym. Drugim i najważniejszym aspektem jest utrzymanie klienta poprzez zapewnienie jak najlepszego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, szybkiej reakcji na zgłoszenie awarii, krótkiego terminu realizacji naprawy zgłaszanej usterki.

Nasz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obejmuje:

  • szkolenia
  • pomoc techniczną
  • stały zapas części i akcesoriów zamiennych, zapewniający szybką reakcję
  • indywidualne umowy serwisowe
  • umowy konserwatorskie
  • maszyny zastępcze
  • wysoko wykwalifikowanych serwisantów

Niewielu klientów w momencie zakupu maszyny patrzy w przyszłość i myśli o nieprzewidzianych awariach i kosztach serwisu.

Nasi serwisanci czują się  w pełni odpowiedzialni za urządzenia zakupione przez Państwa w naszej firmie, gdyż jako autoryzowany dealer i dystrybutor Nilfisk nie możemy sobie pozwolić na niezadowolenie klienta.

 

Nasza polityka całkowitego zadowolenia klienta oznacza, że wysoka jakość jest nieodłączną częścią wszystkich procesów w naszej firmie takich jak rozwój, zaopatrzenie, produkcja, dostawa i serwis. Obejmuje ona każdy aspekt naszej oferty

dla klienta, łącznie z produktami, usługami i ogólnym wrażeniem, odniesionym przez klientów.

Podstawą naszej polityki serwisowej są gruntowne szkolenia w jakich uczestniczą nasi serwisanci.   W najnowocześniejszych centrach szkoleniowo-treningowych jakimi dysponuje Nilfisk nasi technicy przechodzą dogłębne szkolenia w celu przygotowania na wszystkie możliwe sytuacje serwisowe i awaryjne.

Wszechstronny pakiet szkoleń zawiera szkolenia techniczne, praktyczną naukę obsługi, ergonomikę oraz szkolenie przy zastosowaniach specjalnych.

Cykliczny system szkoleń zapewnia naszemu personelowi zajmującemu się maszynami do utrzymania czystości dostęp do najnowszych informacji o urządzeniach i produktach.

Nasi serwisanci, sprzedawcy i specjaliści od produktów szkoleni są w zakresie zastosowań urządzeń czyszczących oraz zwiększania wydajności dzięki czemu stają się oni 

kompetentnymi partnerami dla naszych klientów.

Wysoka jakość urządzeń i usług jest cechą charakterystyczną od wielu lat.

Wierzymy, że długotrwała współpraca z naszymi klientami jest jednym z kluczy do sukcesu.

W przypadku pytań lub problemów technicznych do Państwa dyspozycji pozostają nasi specjaliści z Serwisu Technicznego.

 

Pobierz dokument serwisowy (pdf)

 

ATTIX       POSEIDON       NEPTUN

 

 

N-A Group s.c. ul. Mazura 18 - Centrum Biurowo-Magazynowe, 02-830 Warszawa, Tel.: +48 22 397 78 30, Fax: +48 22 397 78 29
Projekt i wykonanie: J-SOFT - WEB Creation
Nilfisk_AltoOspreyDeepCleanGumbusters